برای انتخاب یک سیستم مدیریت مشتریان مناسب، باید به ابعاد مختلف موضوع توجه کرد. این ابعاد شامل بودجه، ویژگیها، سهولت استفاده و هماهنگی با اهداف تجاری و اولویتهای شما هستند. پس از انتخاب CRM مناسب، این سیستم به شما کمک میکند تا دادهها را به خوبی مدیریت کنید و فرایند فروش را به سادگی انجام دهید.
در این مقاله قصد داریم نگاهی به بهبودهایی که به واسطه CRM در فرایند فروش ایجاد شدهاند، اشاره کنیم. در ادامه با ما و این مقاله همراه شوید.
یکی از چالشها برای اندازهگیری سود، وابستگی این معیار کمّی به سازمان است. هر سازمان با توجه به مسیر رشد قبلی خود، هدفی را ترسیم میکند و زمانی که فراتر از منحنی فروش عمل کرد، خود را موفق میپندارد. ادامه مطلب ...
انعطاف پذیری و عملکرد شیرپوینت در نسخه های جدیدتر بالاتر رفته است. تجربه مدرن شیرپوینت شامل پیشرفت های کلیدی مانند به حداقل رساندن تأخیر و بهبود پاسخگویی صفحات شیرپوینت است. شرکت تکران همگام با دانش روز دنیا و استفاده از جدیدترین نسخه ها با بهره گیری از متخصصین خبره و با تجربه در این زمینه، متناسب با نیاز مشتری، بهترین راهکار سازمانی مبتنی بر شیرپوینت را ارائه می دهد.
ابزارهای جانبی شیرپوینت، نرمافزارهای مستقلی هستند که به صورت یکپارچه با شیرپوینت کار میکنند و به شما امکان میدهند تا قابلیتهای این پلتفرم را متناسب با نیازهای خاص سازمان خود، سفارشیسازی کنید. این ابزارها طیف وسیعی از امکانات را در اختیار شما قرار میدهند، از جمله: