تکیرا

مجله راهکارهای سازمانی

تکیرا

مجله راهکارهای سازمانی

مایکروسافت داینامیک CRM

مایکروسافت داینامیک CRM یک بسته نرم افزاری مدیریت ارتباط با مشتری است که توسط مایکروسافت در جهت تقویت روابط مشتری برای هر سازمان ارائه شده است.
 
 
مایکروسافت داینامیک 365 CRM
در این نرم افزار با بهره گیری از دو ابزار قدرت هوش تجاری مایکروسافت Power Business Intelligence و هوشمندی کورتانا Cortana قابلیت پیش بینی اطلاعات مورد نیاز برای سازمان فراهم می شود. داینامیک 365 یک برنامه سرور- مشتری Customer-server همچون شیرپوینت می باشد که مبتنی بر IIS(سرویس اطلاعات اینترنت) است که از اتصالات و روابط گسترده سرویس وب نیز پشتیبانی می کند.


کارکرد داینامیک 365
مایکروسافت از یک الگو داده های مشترک جهت سفارشی سازی برای چندین سازمان استفاده می کند. این تکرارپذیری، راحتی و سرعت در استفاده و همچنین کاهش هزینه ها باعث می شود داینامیک 365 به گزینه ای مناسب در ارزیابی نرم افزارهای سازمانی تبدیل شود. همچنین این الگوی داده های مشترک، این امکان را فراهم می کند تا با سایر برنامه ها مانند آفیس 365 یا هر برنامه تجاری دیگری با API استاندارد یکپارچه شود. البته قابلیت یکپارچگی با برنامه هایی نظیر آفیس 365، کورتانا، اینترنت اشیا IoT و قدرت هوش تجاری Power BI را نیز دارد.