تکیرا

مجله راهکارهای سازمانی

تکیرا

مجله راهکارهای سازمانی

SharePoint چه مزایایی دارد؟

شیرپوینت یک سامانه مدیریت اطلاعات Enterprise Content Management یا به اختصار ECM می‌باشد که به شرکت‌ها کمک می‌کند تا اطلاعات و اسناد خود را به صورت سازماندهی شده مدیریت کنند و برای کارمندان امکان دسترسی به اطلاعات مختلف و همچنین همکاری در تولید محتوا را فراهم می‌آورد. با استفاده از شیرپوینت، کاربران می‌توانند اسناد، فایل‌ها، لیست‌ها، وبسایت‌ها و سایر محتواهای کسب و کاری خود را در یک محیط آنلاین مشترک مدیریت کنند. شیرپوینت امکانات متنوعی از جمله مدیریت نسخه‌ها، کنترل دسترسی، اشتراک گذاری فایل، وبلاگ نویسی تیمی، و ایجاد فرآیندهای کاری اتوماتیک را فراهم می‌کند.

 

ادامه مطلب ...

هدف اصلی شیرپوینت چیست؟

فرض کنید یک کسب‌و‌کار دارید که دارای چند لوکیشن است. در این صورت، اطمینان از اینکه هر کارمند دسترسی فوری به اطلاعات تجاری و اسناد حیاتی مورد نیازشان را داشته باشد، ممکن است چالش‌برانگیز باشد. با استفاده از Microsoft SharePoint، کارمندان مجاز می‌توانند اسناد را از هر جای جهان باز کرده، بررسی و  ویرایش کنند و به اشتراک بگذارند.  ادامه مطلب ...

مایکروسافت Teams چیست؟

ایجاد یک تیم کاری از راه دور می‌تواند برای سازمان، مزایایی مانند افزایش استعدادها و انعطاف‌پذیری در ساعات کاری داشته باشد. به منظور بهبود کار تیمی و همکاری در خارج از محیط کار، شرکت مایکروسافت پلتفرم Teams را ارائه داده است. این پلتفرم، امکانات زیادی از جمله اشتراک‌گذاری فایل، سازماندهی وظایف و همکاری در زمان واقعی بر روی اسناد و صفحات گسترده را فراهم می‌کند. Teams برای همه کارمندان، چه در داخل سازمان و چه در خارج از آن، بسیار مناسب است. این پلتفرم برای سیستم‌های مختلف ویندوز، اندروید و iOS قابل دسترسی است. بنابراین با داشتن اینترنت، می‌توان از هر جایی به آن دسترسی داشت. همچنین، ادغام آن با شبکه‌های اجتماعی مختلف مانند فیس بوک و توییتر، کاربری آن را آسان‌تر می‌کند.


ادامه مطلب ...

شیرپوینت آنلاین برای کاربرانی مناسب است که نمی‌خواهند شیرپوینت سرور را در محل کار خود نصب و استقرار دهند و یک سرویس مبتنی بر ابر را ترجیح می‌دهند. کاربران با عضویت در یک طرح آفیس 365 یا سرویس مستقل شیرپوینت آنلاین، می‌توانند از شیرپوینت آنلاین استفاده کنند.  ادامه مطلب ...

کاربرد شیرپوینت در مدیریت اسناد

پلتفرم مدیریت اسناد با شیرپوینت یا DMS یک راه حل فنی برای مشکل مربوط به مدیریت اسناد کسب و کار شما است. بسیاری از شرکت‌های ارائه دهنده راه حل های DMS بر اساس بسیاری از سیستم عامل‌های انتخاب شده عمل می کنند. یک سیستم مدیریت اسناد شیرپوینت از سرور شیرپوینت استفاده می‌کند و اگر با ویژگی‌های جدید آفیس 365 ترکیب شود، فضای کاری پرجنب و جوشی را برای شما فراهم می‌کند. برخی از ویژگی‌های مدیریت اسناد با شیرپوینت یا DMS به شرح زیر هستند:

 
ادامه مطلب ...