شاخص رضایت مشتری (Customer Satisfaction Score) یعنی محصولاتی که شما به مصرفکنندگان ارائه میدهید، مطابق یا فراتر از نیازهای آنها باشد و رضایتشان را جلب کند. در این صورت مصرفکنندگان یک تجربه مشتری عالی خواهند داشت و تبدیل به مشتریان وفادار خواهند شد.
ادامه مطلب ...سالهاست که شاهد رشد تعداد کاربران اینترنت موبایل با سرعت بیشتری نسبت به کاربران اینترنت دسکتاپ بودهایم. این پدیده اصلا تعجبآور نیست، زیرا این روند در سال 2008 توسط کارشناسان صنعت پیشبینی شده بود. ادامه مطلب ...
مدل RFM یکی از جدیدترین مفاهیم حوزه بازاریابی است. در این روش برای تحلیل رفتار مشتریان، آنها را به گروههای همگن تقسیم کرده و ویژگیهای هر گروه را مورد بررسی قرار میدهند.
ادامه مطلب ...طراحی واسط کاربری یا همان UI، یک جزء است و به استفاده از اجزای موجود در فضای کاربری میپردازد. طراحی تجربه کاربری یا همان UX، مفهومی وسیع است و به تجربه کاربر از محصول ارتباط دارد.
ادامه مطلب ...صرف نظر از تکنیکهای متنوع و متفاوت طوفان فکری، میتوان آن را با مراحلی سریع و ساده اجرا کرد.ابتدا لازم است تا مسئله را به صورت شفاف و دقیق تعریف کرده و محدوده پاسخهای خود را مشخص کنید. در صورتی که به دنبال تولید ایدههای زیادی هستید، باید محدوده خود را گستردهتر در نظر بگیرید.
ادامه مطلب ...