تکیرا

مجله راهکارهای سازمانی

تکیرا

مجله راهکارهای سازمانی

چرا یک کسب‌وکار به اپلیکیشن موبایل نیاز دارد؟

آیا کسب‌وکار شما به یک اپلیکیشن موبایل نیاز دارد؟ در این مقاله به هوشمندانه‌ترین دلایلی که چرا یک کسب‌وکار به اپلیکیشن موبایل نیاز دارد اشاره کرده‌ایم.

  ادامه مطلب ...

ابزارهای یک طراح اپلیکیشن

یک طراح اپلیکیشن به ابزارهایی نیاز دارد که در این مقاله به معرفی تعدادی از آنها پراخته‌ایم. این مقاله برای کسانی که به فکر ورود به بازار طراحی اپلیکیشن هستند، نیز مناسب است.  ادامه مطلب ...

توسعه‌ی کراس پلتفرم چیست؟

به طور ساده، در این روش اپلیکیشن به گونه‌ای توسعه می‌یابد که در تمامی پلتفرم‌های محبوب قابل اجرا باشد. در واقع هر دو پلتفرم برای موفقیت یک استراتژی موبایل ضروری هستند.

  ادامه مطلب ...

مزایای CRM

یکی از بزرگترین مزایای CRM، هوش تجاری فوق‌العاده‌ای است که برای کسب‌وکارتان به ارمغان می‌آورد. اطلاعات ارائه شده توسط نرم‌افزار از دقت و آگاهی‌بخشی بالایی برخوردار است و حتی در شرایط پاندمی یا رشد بسیار سریع، می‌تواند به شما کمک کند.
 
ادامه مطلب ...

چرا توسعه اپلیکیشن‌های هیبریدی را باید کنار بگذاریم؟

پلتفرم اپلیکیشن ترکیبی، یک راه‌حل برای تمام پلتفرم‌ها بطور همزمان است. در شبکه، شما می‌توانید اطلاعات زیادی در مورد تفاوت‌های بین اپلیکیشن‌های ترکیبی و بومی پیدا کنید. دلایل مختلفی وجود دارد که چرا توسعه اپلیکیشن‌های هیبریدی را باید کنار بگذاریم:  ادامه مطلب ...